Založ si blog

Obesenec je späť

Obesenec hra

Pri prezeraní  Google play ma zaujala hra, ktorá je spojená s mojím detstvom rovnako  ako pizza. Je to moja druhá najobľúbenejšia hra, ktorú som hrával počas nudných hodín v škole.(Prvá boli piškôrky)

.

Myslím že táto hra ma zaujala pretože spája dve veci zábavu s kamarátmi + niečo som sa pri nej naučil.

O akej hre vravím?

Obesenec 

hra obesenec

Pravidlá hry obesenec:

Pre mladšie ročníky pre istotu upresním, že ide o hru, kde musíte uhádnuť slovo. S pomocou tipovania písmen, ktoré to slovo obsahuje, pričom za každé zle uhádnuté písmeno sa kreslí časť tela alebo šibenice .Hrá končí buď uhádnutím slova alebo obesením.

Dizajn ,Funkčnosť:

Obesenec od KneeGo ma zaujal svojím dizajnom. (Mám rád zelenú farbu :D) Funkčnosti tiež nemám čo vytknúť, aplikácia ide v pohode a nepadá. V aplikácii si môžeš  vybrať kategóriu, z ktorej budeš hádať slová. Ale najviac sa mi páči možnosť po dohádaní slova  kedy si môžem pozrieť  význam slova na wikipedii. Tým pádom človek si aspoň zlepšuje svoju slovnú zásobu.

Záver

V Google play som čítal pár komentárov, kde požívatelia upozorňujú na menšie chyby. Ja som ich neobjavil. Preto celkovo hodnotím aplikáciu ako veľmi vydarenú. Páči sa mi prevedenie a nič viac Vám nemôžem popriať len ako príjemnú zábavu a veľa nových slov, ktoré sa naučíte.

plus

 

 

Funkčnosť

Dizajn

Maďarská, Slovenská, Česká ,Nemecká , Anglická verzia

Minus

 

 

Chyby v slovách

iOS verzia len anglická

Ak sa Ti páči tento článok zdieľaj ho na svojom FB a podeľ sa s kamarátmi o zábavu s touto hrou.

Ak sa ti páči naša práca daj nám hlas na bloger roka.

 

Stiahni hru

Viac app

Nastáva nová generácia aplikácií? Progresívne webové aplikácie. O čo ide?

30.08.2017

Aplikácie využíva čím ďalej tým viac ľudí. Aplikácie nám vedia byť vo veľa prípadoch veľmi nápomocné. V dobe inteligentných telefónov to bez aplikácií už ani nie je možné. Asi je celkom ťažké si predstaviť niečo, čo by mohlo „nahradiť“ mobilné aplikácie. No nastal ten čas a Google prináša niečo nové. Ale pozor – nie na prvý pohľad. Na trh [...]

Tvoj domáci miláčik môže byť odteraz v bezpečí

07.08.2017

Táto aplikácia zaujme každého milovníka zvierat a hlavne ak ide o ich bezpečnosť. Strata psa – to zrejme zabolí každého a hlavne, ak ho beriete ako člena rodiny. Čo nasleduje potom aby ste ho našli to si vie zrejme každý predstaviť. V takejto situácii ostáva len dúfať, že sa niekto ozve s tým, že jeho miláčika našiel. Vďaka dnešnej modernej dobe (ak ju viete [...]

Zdravé Smoothie recepty teraz v aplikácii zadarmo

25.07.2017

Kto by nepoznal hit posledných rokov – smoothies. Trend, ktorému sa nejde vyhnúť a ktorý doslova obletel celý svet. Postupne sa tieto zdravé nápoje dostávajú aj do srdca Slovákov. Tento a minulý rok zaplavili kníhkupectvá knihy, ktoré ponúkaju ľahké aj náročnejšie recepty a môžete si ich zabezpečiť za cca 10 eur. Bola teda len otázka času, kedy sa na trhu [...]

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 67
Celková čítanosť: 215456x
Priemerná čítanosť článkov: 3216x

Autor blogu

Kategórie