Založ si blog

Turistické Atrakcie na Slovensku

Chcete sa ísť pozrieť na turistické atrakcie na Slovensku a neviete kde začať?

Chcete si dopredu naplánovať pekný výlet po turistických atrakciách na Slovensku?

Keď chcete vedieť ako si nájsť tie najzaujímavejšie atrakcie na Slovensku, čítajte článok ďalej. Ak nie, radšej si prečítajte článok o mobilnej aplikácii od speváčky Tiny.

Turistické pamiatky slovenska

 

Vo mne lásku k turistike po pamiatkach na Slovensku vybudovala moja mama. Popravde keď som mal 14, tak som nechápal čo je tak zaujímavé na 200 ročných knihách a starých obrazoch…

(Áno moji kamaráti sedeli pri bazéne a ja som behal po pamiatkach :))

Teraz som za to vďačný, pretože som získal základný prehľad o umení, architektúre či knihách.

Aplikácia Turistické Atrakcie na Slovensku je moja odpoveď na vyššie položenú otázku. 

A prečo?

Každý si tu nájde ten typ atrakcií, ktoré ho zaujímajú najviac.

Aplikácia Vás privíta úvodnou stránkou, z ktorej sa prekliknete na hlavnú stránku. Tam si môžete vybrať o aký druh turistických atrakcií máte záujem (hrady, jaskyne, kúpele a kopu ďalších). Môžete  ich filtrovať aj podľa miesta kde chcete pamiatky nájsť.

V zozname si nájdete filtrované turistické atrakcie podľa vašich parametrov. Ku jednotlivým turistickým atrakciám je krátky popis, obrázok, poloha znázornená na mape, taktiež možnosti kliknutia priamo na tel. číslo, web či email.


Funkčnosť, Dizajn, Logika používania turistické atrakcie na Slovensku.

K funkčnosti aplikácie nemám čo dodať. Veľmi sa mi páči, že aplikácia beží aj offline – to je podľa mňa skvelé.

Dizajn – sto ľudí sto chutí. Mne sa dizajn ako celok páči. Čo sa mi nepáči, je farebné pozadie aplikácie, tá farba mi príde divná  (Priznávam strašne odborné vysvetlenie prečo sa mi nepáči daná farba)

Logika používania je skvelá. Nemám čo vytknúť – človek automaticky vie kde čo nájde.

 

Záver:

Myslím si, že táto aplikácia je skvelý turistický sprievodca po atrakciách, ktoré naše krásne Slovensko skrýva. Môj názor zdieľajú aj iný podľa skvelých hodnotení v Google play

atrakcie slovenska

 

 

plus aplikácie

Logika používania

možnosť pozerať pamiatky offline

minus aplikácie

občas chýbajú fotky a popisy

Ak sa ti páči tento článok, zdieľaj ho na svojom FB alebo ak chceš vedieť najnovšie novinky z SK/CZ aplikácií, pridaj si nás  na našom FB profile. Samozrejme je to len na Vás či chcete byť stále  v obraze.

 

Aplikácia na stiahnutie                                       Ďalšie aplikácie

Nastáva nová generácia aplikácií? Progresívne webové aplikácie. O čo ide?

30.08.2017

Aplikácie využíva čím ďalej tým viac ľudí. Aplikácie nám vedia byť vo veľa prípadoch veľmi nápomocné. V dobe inteligentných telefónov to bez aplikácií už ani nie je možné. Asi je celkom ťažké si predstaviť niečo, čo by mohlo „nahradiť“ mobilné aplikácie. No nastal ten čas a Google prináša niečo nové. Ale pozor – nie na prvý pohľad. Na trh [...]

Tvoj domáci miláčik môže byť odteraz v bezpečí

07.08.2017

Táto aplikácia zaujme každého milovníka zvierat a hlavne ak ide o ich bezpečnosť. Strata psa – to zrejme zabolí každého a hlavne, ak ho beriete ako člena rodiny. Čo nasleduje potom aby ste ho našli to si vie zrejme každý predstaviť. V takejto situácii ostáva len dúfať, že sa niekto ozve s tým, že jeho miláčika našiel. Vďaka dnešnej modernej dobe (ak ju viete [...]

Zdravé Smoothie recepty teraz v aplikácii zadarmo

25.07.2017

Kto by nepoznal hit posledných rokov – smoothies. Trend, ktorému sa nejde vyhnúť a ktorý doslova obletel celý svet. Postupne sa tieto zdravé nápoje dostávajú aj do srdca Slovákov. Tento a minulý rok zaplavili kníhkupectvá knihy, ktoré ponúkaju ľahké aj náročnejšie recepty a môžete si ich zabezpečiť za cca 10 eur. Bola teda len otázka času, kedy sa na trhu [...]

Branislav Zurian

Zurianova inšpekcia prešla reorganizáciou i personálnymi rošádami. Podľa Šutaja Eštoka boli nevyhnutné

18.04.2024 11:36

Zmeny mali podľa ministra vnútra prispieť k ukončeniu vojny v bezpečnostných zložkách.

parlament

Poslanci riešili zmeny v zložení výborov, čaká ich aj hodina otázok

18.04.2024 11:20

Dôvodom je nastúpenie nových poslancov do parlamentu.

Boris Beňa

Šutaj Eštok: Beňu v Kongu zadržali podľa informácii zo SIS pre podozrenie zo špionáže

18.04.2024 10:50

V roku 2021 bol Beňa odsúdený na trojročný trest s podmienečným odkladom na päť rokov.

CDC-Gathany-Aedes-albopictus-1  1

Invázneho ázijskeho komára prvýkrát potvrdili v Košiciach

18.04.2024 10:38

Ide o pomerne veľkého komára a potenciálneho prenášača vírusov vrátane vírusu západonílskej horúčky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 67
Celková čítanosť: 216382x
Priemerná čítanosť článkov: 3230x

Autor blogu

Kategórie