Založ si blog

Máte problém dodržiavať správny pitný režim rovnako ako ja?

Pitný režim

 

Priznávam sa, pre mňa je dodržiavať pitný režim celkom problém. Viete, ja som ten typ, čo kým ma totálne nesmädí , tak to neriešim. Potom ale naraz vypijem aj 0,5 litra vody .

Samozrejme sa to potom ukazuje na mojom zdravotnom stave. (Bolesti hlavy a podobne )

Rozhodol som sa teda so svojím zlým návykom pitného režimu niečo robiť.

Keď chcete vedieť ako bojujem s dodržiavaním pitného režimu, čítajte článok ďalej. Ak nie, radšej si prečítajte článok o mobilnej aplikácii od speváčky Tiny.

 

Položil som si jednoduchú otázku: „Prečo mám problém dodržiavať pitný režim a piť pravidelne?“

Chvíľu som rozmýšľal a uvedomil som si, že problém je najmä v tom, že v zápale činností zabudnem na to, že sa mám napiť vody.

Ako správny nadšenec do mobilných aplikácií, videl som riešenie v tom, že si nájdem aplikáciu, ktorá mi bude pripomínať, že sa mám napiť.

V Google play som našiel veľa aplikácii zaoberajúcich sa tým ako dodržiavať správny pitný režim. Mne najviac vyhovovala aplikácia Piť vodu Water Drink Reminder.

 

správny pitný režim

 

Možno sa pýtate ako mi pomáha dodržiavať pitný režim?

Veľmi jednoducho. Aplikácia ma cca každú hodinu pomocou notifikácií upozorňuje na to, že sa mám napiť.(mobil bliká, zvoní jednoducho sa to nedá prehliadnuť :D)

Najlepšie na tom ale je to, že aplikácia Vám ukáže aj to, koľko vody máte vypiť na deň podľa vašej váhy .

Taktiež Vám aplikácia ukazuje koľko vody ste v daný deň vypili.

Samozrejme na to aby ste vedeli správne manažovať svoj pitný režim, v aplikácii nechýbajú ani také veci ako nápojový záznam, nápojová správa a správa o hmotnosti.

 

Ako je na tom aplikácia Piť vodu Water Drink Reminder s funkčnosťou, dizajnom, logikou používania ?

Aplikácia funguje v pohode – mne neseká, nepadá a všetko funguje ako má. Aj keď v komentároch v Google play som videl, že je pár ľudí, ktorí majú problém s nastavením notifikácií.

Dizajn a logika používania mne osobne maximálne vyhovuje. Všetko mi príde prehľadné a intuitívne – hneď som vedel kde čo nájdem , ako čo zapnúť…

 

Záver

Aplikácia Piť vodu Water Drink Reminder je skvelý pomocník, ktorý pomáha pri dodržiavaní správneho pitného režimu. Ako všetko, aj táto aplikácia má svoje muchy. Občas sa objaví divná slovenčina a ako som vyššie spomenul, vyskytnúť sa môže problém s fungovaním notifikácii.

 

plus aplikácie

Jednoduchosť používania

Zaujímavé prehľady

Upozornenia cez notifikácie

Možnosť používať aj cez chytré hodinky

 

minus aplikácie

Horšia slovenčina

Občas problém s fungovaním notifikácii

 

 

Ak sa ti páči tento článok, zdieľaj ho na svojom FB, prípadne ak chceš vedieť najnovšie novinky z SK/CZ aplikácii, pridaj s k nám na FB profile. Samozrejme je to len na Vás, či chcete byť stále v obraze.

 

 

Aplikaciu môžeš stiahnuť tu                                     Viac aplikácií na Apliblog.sk

Nastáva nová generácia aplikácií? Progresívne webové aplikácie. O čo ide?

30.08.2017

Aplikácie využíva čím ďalej tým viac ľudí. Aplikácie nám vedia byť vo veľa prípadoch veľmi nápomocné. V dobe inteligentných telefónov to bez aplikácií už ani nie je možné. Asi je celkom ťažké si predstaviť niečo, čo by mohlo „nahradiť“ mobilné aplikácie. No nastal ten čas a Google prináša niečo nové. Ale pozor – nie na prvý pohľad. Na trh [...]

Tvoj domáci miláčik môže byť odteraz v bezpečí

07.08.2017

Táto aplikácia zaujme každého milovníka zvierat a hlavne ak ide o ich bezpečnosť. Strata psa – to zrejme zabolí každého a hlavne, ak ho beriete ako člena rodiny. Čo nasleduje potom aby ste ho našli to si vie zrejme každý predstaviť. V takejto situácii ostáva len dúfať, že sa niekto ozve s tým, že jeho miláčika našiel. Vďaka dnešnej modernej dobe (ak ju viete [...]

Zdravé Smoothie recepty teraz v aplikácii zadarmo

25.07.2017

Kto by nepoznal hit posledných rokov – smoothies. Trend, ktorému sa nejde vyhnúť a ktorý doslova obletel celý svet. Postupne sa tieto zdravé nápoje dostávajú aj do srdca Slovákov. Tento a minulý rok zaplavili kníhkupectvá knihy, ktoré ponúkaju ľahké aj náročnejšie recepty a môžete si ich zabezpečiť za cca 10 eur. Bola teda len otázka času, kedy sa na trhu [...]

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 67
Celková čítanosť: 216472x
Priemerná čítanosť článkov: 3231x

Autor blogu

Kategórie