Založ si blog

Ste fanúšikmi konferencií TED, TEDx alebo ste z tých, ktorí o nich ešte nikdy nepočuli?

ted tedx

 

Pre tých z Vás, ktorí ste sa nestretli s konferenciami TED alebo TEDx: Ich hlavnou myšlienkou je “šíriť myšlienky hodné šírenia”.

Na internete nájdete veľa zaujímavých príspevkov z konferencií TED na rôzne témy – od marketingu až po biológiu.

Napríklad môj obľúbený prejav z konferencie je tento: stacey kramer the best gift i ever survived. (Uvedomil som si ako sú moje problémy malicherné).

Aký je Váš obľúbený prejav z konferencie TED, TEDx?

Podeľte sa oň s nami v komentároch. Nech sa navzájom inšpirujeme zaujímavými myšlienkami.

Ja som veľkým priaznivcom príspevkov z konferencií TED, TEDx. Veľa z nich má pre mňa pridanú hodnotu a obohatili a ovplyvnili môj pohlaď na svet.

Samozrejme nie všetky príspevky mi prišli zaujímavé.

 

Asi sa pýtate o čom bude tento článok?

O konferenciách TED,TEDx? Alebo sa možno pýtate prečo Vám píšem také klišé o tom ako mi to zmenilo môj pohľad na život a podobne.

Odpovede mám dve: Po prvé –  je to pravda a po druhé – v Google play som našiel aplikáciu TED, o ktorej Vám dnes chcem napísať.

Aplikácia Vás privíta hneď zhurta. Na úvodnej strane sa Vám zobrazia najnovšie videá ale môžete si tiež nastaviť najviac videné “skryté drahokamy“…..

 

ted app

 

Playlist – zoradené rôzne videá na jednu tému do jedného celku

Suprise me- nájdete tam videá podľa tém, ktoré vás zaujímajú, napríklad zábava, inšpirácia, informácie, …

My talks- nájdete tam zoznam videí, ktoré ste si dali do obľúbených alebo ste si ich stiahli. Samozrejme nesmie chýbať ani zoznam naposledy pozretých videí  z TED, TEDx konferencií.

K videáma tiež jednotlivým prednášajúcim nájdete krátky popis. Ďalej nesmie chýbať možnosť odložiť si video do zoznamu obľúbených videí, aby ste ich vedeli rýchlejšie nájsť.

Príjemne ma prekvapila možnosť nastavenia titulkov k videám a čo ma úplne dorazilo, že občas som dokonca našiel SK alebo CZ titulky. 

Ďalej sa mi páči možnosť stiahnutia videa, takže potom dané video môžete pozerať aj offline.

 

 Ako je na tom aplikácia TED s funkčnosťou, dizajnom, logikou používania?

Aplikácia funguje skvelo – neseká, nepadá a všetko funguje ako má. V komentároch Google play som tiež videl len samu chválu.

Musím povedať, že v aplikácii TED sa dokonale stretli skvelý dizajn a báječná logika používania.

 

Záver

Aplikácia TED sa stala mojim spoločníkom na dlhých cestách do práce. Každý deň sa dozvedám zaujímavé informácie, ktoré ma nútia na pár sekúnd sa zastaviť a premýšľať o nich. Ale ako sa vraví, nič nie je dokonalé. Menšiu výčitku mám len k fungovaniu titulkov – občas meškajú.

 

plus aplikácie

 

 

 

Titulky (občas aj v Slovenčine)

Možnosť sťahovať videa

Možnosť zapnúť videá aby fungovali len na pozadí

Možnosť prehrávania len zvukového záznamu

minus aplikácie

 

 

 

Občasné vypadávanie titulkov.

 

Ak sa ti páči tento článok, zdieľaj ho na svojom FB, prípadne ak chceš vedieť najnovšie novinky z SK/CZ aplikácií, pridaj s k nám na FB profile. Samozrejme je to len na Vás, či chcete byť stále v obraze.

 

Aplikáciu stiahnete tu                         Viac aplikácií na Apliblog.sk

Nastáva nová generácia aplikácií? Progresívne webové aplikácie. O čo ide?

30.08.2017

Aplikácie využíva čím ďalej tým viac ľudí. Aplikácie nám vedia byť vo veľa prípadoch veľmi nápomocné. V dobe inteligentných telefónov to bez aplikácií už ani nie je možné. Asi je celkom ťažké si predstaviť niečo, čo by mohlo „nahradiť“ mobilné aplikácie. No nastal ten čas a Google prináša niečo nové. Ale pozor – nie na prvý pohľad. Na trh [...]

Tvoj domáci miláčik môže byť odteraz v bezpečí

07.08.2017

Táto aplikácia zaujme každého milovníka zvierat a hlavne ak ide o ich bezpečnosť. Strata psa – to zrejme zabolí každého a hlavne, ak ho beriete ako člena rodiny. Čo nasleduje potom aby ste ho našli to si vie zrejme každý predstaviť. V takejto situácii ostáva len dúfať, že sa niekto ozve s tým, že jeho miláčika našiel. Vďaka dnešnej modernej dobe (ak ju viete [...]

Zdravé Smoothie recepty teraz v aplikácii zadarmo

25.07.2017

Kto by nepoznal hit posledných rokov – smoothies. Trend, ktorému sa nejde vyhnúť a ktorý doslova obletel celý svet. Postupne sa tieto zdravé nápoje dostávajú aj do srdca Slovákov. Tento a minulý rok zaplavili kníhkupectvá knihy, ktoré ponúkaju ľahké aj náročnejšie recepty a môžete si ich zabezpečiť za cca 10 eur. Bola teda len otázka času, kedy sa na trhu [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 67
Celková čítanosť: 216713x
Priemerná čítanosť článkov: 3235x

Autor blogu

Kategórie