Založ si blog

Potrebujete skener na cestách?

Scanwritr - skener

 

Cca pred týždňom som potreboval preskenovať jeden papier. Samozrejme keby som bol doma, nie je to problém – zapnem skener a o pár sekúnd je vec vybavená. Problém bol v tom, že som nebol doma ale v Prahe a tam som nemal skener k dispozícii. Veď povedzme si na rovinu, kto by si do batoha balil skener…

 

Kládol som si otázku “ako poriešiť skener?”

Behať po Prahe a hľadať miesto kde by bol skener voľne k dispozícii… na to som nemal čas. Napadlo mi odfotiť to a poslať ako obrázok. To by bola z časti cesta, ale nie úplne pre mňa vyhovujúca.

Chceš vedieť ako som vyriešil svoj problém? 

Spomenul som si, že raz mi kamarát vravel, že on má v mobile aplikáciu, ktorá funguje ako skener. Tak som to teda vyskúšal.

Po rýchlom vyskúšaní cca 3 aplikácií, som si vybral ScaWritt ako aplikáciu, ktorá premení môj mobil na skener. Asi sa pýtate ako to funguje?

Veľmi jednoducho – dáte právo aplikácii používať fotoaparát. Jednoducho takpovediac dokument odfotíte.

 

skener smartfón

Aké vychytávky ponúka táto náhrada skeneru?

Sken si môžete rôzne upraviť (opraviť rotáciu, dopísať poznámky, vyznačiť dôležité pasáže). Úplne skvelá je taktiež možnosť podpísania sa do skenu. Napríklad na mobile niečo podpísať je v celku jednoduché, ale na počítači to býva cez myšku takmer nemožné a nikdy nevyzerá podpis vierohodne. Nesmie chýbať možnosť posielať dokumenty cez email, sms, evernote a podobne.

Ako je na tom aplikácia ScanWrit s funkčnosťou, dizajnom, logikou používania?

 

skener ios, android

 

Dizajn aplikácie zodpovedá zameraniu. Veď predsa toto nie je aplikácia pre každého. Nie každý potrebuje premieňať mobil na skener. Funguje skvelo. Keď som skúšal ostatné aplikácie, objavil som rôzne problémy ako napr.: nevedeli sa prepojiť s mojim fotoaparátom alebo mi neukazovali možnosť posielania súborov cez email.

Logika používanie je na vysokej úrovni. Všetko pochopíte za pár sekúnd používania. Jednoducho táto aplikácia je skvelá náhrada skenera na cestách.

 

Záver

Môže byt ScanWritr náhrada skeneru, ktorý máte doma…?

To asi nie, ale myslím si, že je to skvelá náhrada skeneru na cestách. Má niekoľko vychytávok, ktoré ti neponúkne ani tvoj skener, ktorý máš pri PC. A keď potrebuješ skener na to, že mesačne skenuješ tak 1-5 strán tak ti v pohode postačí aj táto aplikácia.

 

 

plus aplikácie

 

 

 

Možnosť úprav preskenovaných dokumentov, aby boli čo najčitateľnejšie

Možnosť zdieľanie aj cez email

Možnosť podpísať preskenované dokumenty

Aplikácia je pre všetky platformy

 

minus aplikácie

 

 

Nezaujímavá grafika

 

 

Ak chceš mať prehľad o aplikáciách pre tvoj smartfón či tablet, pridaj sa k nám na náš FB page a už ti nič neujde.

 

Stiahnuť aplikáciu                                     Viac aplikácií na Apliblog.sk

Nastáva nová generácia aplikácií? Progresívne webové aplikácie. O čo ide?

30.08.2017

Aplikácie využíva čím ďalej tým viac ľudí. Aplikácie nám vedia byť vo veľa prípadoch veľmi nápomocné. V dobe inteligentných telefónov to bez aplikácií už ani nie je možné. Asi je celkom ťažké si predstaviť niečo, čo by mohlo „nahradiť“ mobilné aplikácie. No nastal ten čas a Google prináša niečo nové. Ale pozor – nie na prvý pohľad. Na trh [...]

Tvoj domáci miláčik môže byť odteraz v bezpečí

07.08.2017

Táto aplikácia zaujme každého milovníka zvierat a hlavne ak ide o ich bezpečnosť. Strata psa – to zrejme zabolí každého a hlavne, ak ho beriete ako člena rodiny. Čo nasleduje potom aby ste ho našli to si vie zrejme každý predstaviť. V takejto situácii ostáva len dúfať, že sa niekto ozve s tým, že jeho miláčika našiel. Vďaka dnešnej modernej dobe (ak ju viete [...]

Zdravé Smoothie recepty teraz v aplikácii zadarmo

25.07.2017

Kto by nepoznal hit posledných rokov – smoothies. Trend, ktorému sa nejde vyhnúť a ktorý doslova obletel celý svet. Postupne sa tieto zdravé nápoje dostávajú aj do srdca Slovákov. Tento a minulý rok zaplavili kníhkupectvá knihy, ktoré ponúkaju ľahké aj náročnejšie recepty a môžete si ich zabezpečiť za cca 10 eur. Bola teda len otázka času, kedy sa na trhu [...]

ukrajina

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

France Macron

Pred letnou olympiádou minister atentátov spustil jarnú ofenzívu proti teroristom

19.04.2024 07:00

Obava z možnej masakry v Paríži. Keby hrozil teroristický útok, organizátori by presunuli slávnostný ceremoniál na jedno z dvoch náhradných miest.

Milei

Ďalšia posila pre NATO: Argentína chce byť globálnym partnerom

19.04.2024 06:50

Argentína má od roku 1998 strategické vzťahy s ozbrojenými silami USA, hoci nie je plnoprávnym členom NATO.

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15, aktualizované: 08:34

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 67
Celková čítanosť: 216449x
Priemerná čítanosť článkov: 3231x

Autor blogu

Kategórie