Obesenec je späť

15. marca 2016, Apliblog.sk, Hry

Obesenec hra

Pri prezeraní  Google play ma zaujala hra, ktorá je spojená s mojím detstvom rovnako  ako pizza. Je to moja druhá najobľúbenejšia hra, ktorú som hrával počas nudných hodín v škole.(Prvá boli piškôrky)

.

Myslím že táto hra ma zaujala pretože spája dve veci zábavu s kamarátmi + niečo som sa pri nej naučil.

O akej hre vravím?

Obesenec 

hra obesenec

Pravidlá hry obesenec:

Pre mladšie ročníky pre istotu upresním, že ide o hru, kde musíte uhádnuť slovo. S pomocou tipovania písmen, ktoré to slovo obsahuje, pričom za každé zle uhádnuté písmeno sa kreslí časť tela alebo šibenice .Hrá končí buď uhádnutím slova alebo obesením.

Dizajn ,Funkčnosť:

Obesenec od KneeGo ma zaujal svojím dizajnom. (Mám rád zelenú farbu :D) Funkčnosti tiež nemám čo vytknúť, aplikácia ide v pohode a nepadá. V aplikácii si môžeš  vybrať kategóriu, z ktorej budeš hádať slová. Ale najviac sa mi páči možnosť po dohádaní slova  kedy si môžem pozrieť  význam slova na wikipedii. Tým pádom človek si aspoň zlepšuje svoju slovnú zásobu.

Záver

V Google play som čítal pár komentárov, kde požívatelia upozorňujú na menšie chyby. Ja som ich neobjavil. Preto celkovo hodnotím aplikáciu ako veľmi vydarenú. Páči sa mi prevedenie a nič viac Vám nemôžem popriať len ako príjemnú zábavu a veľa nových slov, ktoré sa naučíte.

plus

 

 

Funkčnosť

Dizajn

Maďarská, Slovenská, Česká ,Nemecká , Anglická verzia

Minus

 

 

Chyby v slovách

iOS verzia len anglická

Ak sa Ti páči tento článok zdieľaj ho na svojom FB a podeľ sa s kamarátmi o zábavu s touto hrou.

Ak sa ti páči naša práca daj nám hlas na bloger roka.

 

Stiahni hru

Viac app