Založ si blog

Archív: august, 2016

SIAF mobilná aplikácia – letecké dni Sliač

Mobilná aplikácia návštevníkom SIAF a priaznivcom letectva sprostredkuje informácie o programe, lietadlách, ako aj o sprievodných aktivitách počas leteckých dní, priamo v smartfóne či na tablete. Využitím Bluethooth technológie dokáže aplikácia rozpoznať, pri ktorom lietadle sa na Letisku Sliač nachádzate, ponúkne Vám možnosť zobraziť jeho rozšírený popis, […]

Pokračovanie článku

Antistresové omaľovánky, počuli ste o nich? Využívate ich?

Ak si maľujete antistresové omaľovánky, pomáhajú Vám zvládať stres? K antistresovým omaľovánkam som bol dlhodobo skeptický. Považoval som za hlúposť, aby mi vyfarbovanie omaľovánok mohlo pomôcť sa ukľudniť, keď ma niečo rozčúli. Prekonal som svoju skepsu a vyskúšal som ich. Musím povedať, že ma prekvapilo ako skvelo som sa pri vyfarbovaní uvoľnil a ukľudnil. […]

Pokračovanie článku

Potrebujete skener na cestách?

Cca pred týždňom som potreboval preskenovať jeden papier. Samozrejme keby som bol doma, nie je to problém – zapnem skener a o pár sekúnd je vec vybavená. Problém bol v tom, že som nebol doma ale v Prahe a tam som nemal skener k dispozícii. Veď povedzme si na rovinu, kto by si do batoha balil skener… Kládol som si otázku “ako poriešiť skener?” Behať po Prahe […]

Pokračovanie článku

Coffee Cup Guru – Káva, ktorú si vychutnáš

Ďalšiu šikovnú aplikáciu od slovenského vývojára Vám prináša Apliblog.sk. Už aj káva si našla svoj priestor v oblasti aplikácií. Ak si milovnik kávy, tak táto aplikácia sa ti pravdepodobne zapáči. Po čaji je káva druhým najkonzumovanejším nápojom na svete. Tak prečo ju nepripravovať ešte kvalitnejšie, alebo rovno na nový spôsob? Prekvapte svoju návštevu […]

Pokračovanie článku

Olympiáda Rio 2016 app – Buď v obraze

Dnes o polnoci sa nám to všetko začne. Olympiáda a s ňou týždne plné športu. Nechceli sme chýbať ani pri tejto príležitosti a zároveň vám priniesť užitočnú aplikáciu. Pokiaľ ste fanúšik športu, tak dnešnú app určite oceníte. Dosť bolo rečí, poďme sa na ňu rovno pozrieť. Olympiáda RIO 2016 app Rio 2016 je oficiálna aplikácia olympijských hier. V aplikácií […]

Pokračovanie článku

Microsoft Pix – umelá inteligencia už aj vo fotoaplikácií pre iOS

Microsoft má síce svoj vlastný operačný systém Windows 10, ktorý má pre všetky možné zariadenia, vrátane telefónov. Napriek vlastnému systému, ale stále vydáva nové a nové aplikácie pre Android a iOS. Len na App Store ich má desiatky ako napríklad OneNote na poznámky, PowerPoint alebo e-mailový klient Outlook. Recenzovaná aplikácia Microsoft Pix, je dostupná len pre […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 67
Celková čítanosť: 215188x
Priemerná čítanosť článkov: 3212x

Autor blogu

Kategórie