Založ si blog

Antistresové omaľovánky, počuli ste o nich? Využívate ich?

Antistresové omaľovánky maľovánky

Ak si maľujete antistresové omaľovánky, pomáhajú Vám zvládať stres?

K antistresovým omaľovánkam som bol dlhodobo skeptický. Považoval som za hlúposť, aby mi vyfarbovanie omaľovánok mohlo pomôcť sa ukľudniť, keď ma niečo rozčúli.

Prekonal som svoju skepsu a vyskúšal som ich. Musím povedať, že ma prekvapilo ako skvelo som sa pri vyfarbovaní uvoľnil a ukľudnil.

Pre tých z Vás, ktorí nevedia čo sú Antistresové omaľovánky pre dospelých, tak v skratke zhrniem základné informácie.

Prostredníctvom vyfarbovania rôznych zaujímavých obrazcov (zvieratá, kvety…), pomáhajú človeku pri odreagovaní a zvládaní stresu.

Myslím si, že hlavný princíp na ktorom to funguje je, že človek presmeruje svoju pozornosť k tomu, aby vybral správnu farbu a nevyšiel mimo čiaru. Tým pádom nemá čas uvažovať nad niečím iným.

Možno si kladiete oprávnenú otázku „čo to má spoločné s  mobilnou aplikáciou“. Pravda je taká, že antistresové omaľovánky na papieri sú super, ale našiel som pár vecí, ktoré mi vadili (určite nie som sám :D). Preto som sa rozhodol siahnuť po inej alternatíve antistresových omaľovánok pre dospelých.

 

Tu je pár mojich dôvodov:

  1. V omaľovanke je len určitý počet kresieb a keď ich vyfarbí nemôže začať odznova.
  2. Pri cestovaní sa mi nechce brať so sebou farbičky, fixy ani nič podobné.
  3. Veď viete ako to vo vlaku býva, občas to poriadne drncá a keď si vyfarbujem vo vlaku, samozrejme v tej chvíli vyjdem za čiaru. A moja X hodinová maľba je… stratená.

Antistresové omaľovánky sú zastúpené vo veľkom množstve v  Google play. Ja používam Colorify, pretože ako jediná z tých čo som skúšal, ma nežiadala pri inštalácii o prístupy k rôznym veciam (kontakty, email, fotoaparát, telefónny zoznam a iné).

 

Antistresové omaľovánky pre android

Poďme sa bližšie pozrieť na samotnú aplikáciu Colorify

Privíta vás úvodná plocha takzvané „Library „- Ako sám názov napovedá, tu nájdete celú knižnicu rôznych motívov (napr. zvieratká, kvety, mandali, orientálne vzory a kopa ďalších).

My work – nájdete v ňom svoje práce, ktoré môžete upravovať či zdieľať .

Čo sa týka farieb, môžete si namiešať odtiene sami alebo využiť tie pripravené.

 

Ako sú na tom antistresové omaľovánky Colorify s funkčnosťou, dizajnom a logikou používania?

Aplikácia ,antistresové omaľovánky Colorify, sú po dizajnovej stránke skvelo spracované. Na jednoduchom bielom pozadí sú dobre viditeľné všetky farby a kresby aj v rôznych svetelných podmienkach.

Logika používania je na vysokej úrovni. Myslím, že nikto s pochopením používania nebude mať problém.

Funkčnosť aplikácie, antistresové omaľovánky Colorify je podľa mňa skvelá. Najmä čo sa týka odozvy pre používateľa. Aplikácia sa nezasekáva, nepadá ani nič podobné čo by človeka rozčuľovalo. Jediné čo nemilo prekvapilo bolo to, že aplikácia Colorify sa neupravuje podľa natočenia zariadenia.

 

Záver :

Antistresové omaľovánky Colorify sú podľa mňa skvelou náhradou reálnych omaľovániek. Samozrejme môžeme polemizovať o tom, či sa vyrovná zážitku vyfarbovania omaľovánky s farbičkami alebo nie. Pre mňa osobne áno. Najviac sa mi páči možnosť veci meniť bez potreby gumovania.

 

plus aplikácie

Zaujímavé vzory

Možnosť zdieľania

Možnosť namiešania svojich farieb

Nežiada zbytočné prístupy

 

minus aplikácie

Neprispôsobuje sa natočeniu zariadenia

Nemožnosť použiť svoje obrázky ako pozadia na plochu

 

 

Ak chceš mať prehľad o aplikáciách pre tvoj smartfón či tablet, pridaj sa k nám na náš FB page a už ti nič neujde.

 

 

Aplikácia na stiahnutie                                 Viac aplikácií na Apliblog.sk

Nastáva nová generácia aplikácií? Progresívne webové aplikácie. O čo ide?

30.08.2017

Aplikácie využíva čím ďalej tým viac ľudí. Aplikácie nám vedia byť vo veľa prípadoch veľmi nápomocné. V dobe inteligentných telefónov to bez aplikácií už ani nie je možné. Asi je celkom ťažké si predstaviť niečo, čo by mohlo „nahradiť“ mobilné aplikácie. No nastal ten čas a Google prináša niečo nové. Ale pozor – nie na prvý pohľad. Na trh [...]

Tvoj domáci miláčik môže byť odteraz v bezpečí

07.08.2017

Táto aplikácia zaujme každého milovníka zvierat a hlavne ak ide o ich bezpečnosť. Strata psa – to zrejme zabolí každého a hlavne, ak ho beriete ako člena rodiny. Čo nasleduje potom aby ste ho našli to si vie zrejme každý predstaviť. V takejto situácii ostáva len dúfať, že sa niekto ozve s tým, že jeho miláčika našiel. Vďaka dnešnej modernej dobe (ak ju viete [...]

Zdravé Smoothie recepty teraz v aplikácii zadarmo

25.07.2017

Kto by nepoznal hit posledných rokov – smoothies. Trend, ktorému sa nejde vyhnúť a ktorý doslova obletel celý svet. Postupne sa tieto zdravé nápoje dostávajú aj do srdca Slovákov. Tento a minulý rok zaplavili kníhkupectvá knihy, ktoré ponúkaju ľahké aj náročnejšie recepty a môžete si ich zabezpečiť za cca 10 eur. Bola teda len otázka času, kedy sa na trhu [...]

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 67
Celková čítanosť: 216478x
Priemerná čítanosť článkov: 3231x

Autor blogu

Kategórie