Založ si blog

Cityman – Dokážeš prebehnúť cez mesto?

cityman hra

 

Počuli ste už o hre Cityman?

Máte tie stavy keď Vám raz za čas lezie všetko na nervy?

Nebojte sa nie ste sami .

Raz za čas to príde aj na mňa a vtedy mi lezie na nervy fakt úplne všetko. Práve vtedy u mňa prídu na rad hry ako Cityman.

Pri hre Cityman si oddýchnem lebo sa sústreďujem výhradne na to, aby som dosiahol čo najlepší výsledok(som trocha súťaživý typ človeka).

Priznávam sa, včera som sa pri hre trocha rozčertil keď som nevedel v hre vydržať viac ako 5 sekúnd (ale podľa Google play nie som sám ).

cityman android

Zaujal Vás Cityman? Radi by ste už konečne vedeli o čom je?

Ak áno čítaj článok aj naďalej. Ak nie a frustrácie sa radšej zbavuješ pri prechádzke alebo pri dobrom víne, môžeš si prečítať články o skvelých aplikáciách V raji alebo WineryApp.

Tak čo je vlastne Cityman?

Je to hra typu Arkáda, pri ktorej ovládate panáčika, (trochu vyzerá ako paralen 500  v čiernom prevedení s ručičkami a nožičkami) a klikaním po obrazovke sa musíte vyhnúť rôznym nástrahám ako sú budovy, autá a podobne.

Funkčnosť, Dizajn, Logika používania hry Citaman ?

Hra mi ide plynulo nezasekáva. Dizajn zodpovedá typu hry ale inak je podľa mňa vydarený. Myslím si, že sa potvrdilo pravidlo: Niekedy je menej viac.

Logika používania je tiež fajn. Aplikácia Vám ponúkne možnosti ako dať jej like na FB alebo ohodnotiť hru v Google play.

Má Cityman nejaké muchy ?

Áno má. Popravde trocha mi vadilo, že pri zapnutom internete cca po 3 hrách nastal blok reklám. Ale je mi jasné, že každý musí z niečoho žiť…  Nevadilo by mi to keby, reklamy chodili napríklad po cca 10 hrách.

Ako všetko, aj toto má svoje riešenie – počas hry si vypnite internet. Následne sa vám v hre už nezobrazia reklamy.

hry cityman

Záver

Celkovo som s aplikáciu spokojný. Veľmi sa mi páči jej relaxačný duch (pre mňa ). Tiež musím pochváliť aplikáciu za dizajn a funkčnosť. Hovorím, jediné čo mi vadí je tá frekvencia reklám pri zapnutom internete.

A takmer som zabudol.. aplikácia Vám pôjde aj na BlackBerry s OS 10 keď si ju stiahnete cez SNAP.

plus aplikácie

Relaxačný duch

Dizajn (Páči sami tá postavička)

Logika

minus aplikácie

Frekvencia reklám

Nemožnosť nastavenia rýchlosti alebo úrovne

Len Android verzia

sklenena-alebo-silikonova-OCHRANA-pre-vas-iPhone_Apliblog.sk-eshop_banner

 

Podeľ sa s nami o tvoj hráčsky zážitok z tejto hry v komentároch

Ak sa ti páči tento článok, zdieľaj ho na svojom FB alebo ak chceš vedieť najnovšie novinky z SK/CZ aplikácii, pridaj si nás na našom FB profile. Samozrejme je to len na Vás či chcete byť stále v obraze.

 

Viac Aplikácií u nás

 

Stiahni aplikáciu Cityman 

Nastáva nová generácia aplikácií? Progresívne webové aplikácie. O čo ide?

30.08.2017

Aplikácie využíva čím ďalej tým viac ľudí. Aplikácie nám vedia byť vo veľa prípadoch veľmi nápomocné. V dobe inteligentných telefónov to bez aplikácií už ani nie je možné. Asi je celkom ťažké si predstaviť niečo, čo by mohlo „nahradiť“ mobilné aplikácie. No nastal ten čas a Google prináša niečo nové. Ale pozor – nie na prvý pohľad. Na trh [...]

Tvoj domáci miláčik môže byť odteraz v bezpečí

07.08.2017

Táto aplikácia zaujme každého milovníka zvierat a hlavne ak ide o ich bezpečnosť. Strata psa – to zrejme zabolí každého a hlavne, ak ho beriete ako člena rodiny. Čo nasleduje potom aby ste ho našli to si vie zrejme každý predstaviť. V takejto situácii ostáva len dúfať, že sa niekto ozve s tým, že jeho miláčika našiel. Vďaka dnešnej modernej dobe (ak ju viete [...]

Zdravé Smoothie recepty teraz v aplikácii zadarmo

25.07.2017

Kto by nepoznal hit posledných rokov – smoothies. Trend, ktorému sa nejde vyhnúť a ktorý doslova obletel celý svet. Postupne sa tieto zdravé nápoje dostávajú aj do srdca Slovákov. Tento a minulý rok zaplavili kníhkupectvá knihy, ktoré ponúkaju ľahké aj náročnejšie recepty a môžete si ich zabezpečiť za cca 10 eur. Bola teda len otázka času, kedy sa na trhu [...]

Polícia / Policajná páska / Policajné auto /

Hádka dvoch mužov v obci Dlhá nad Váhom sa skončila vraždou

25.04.2024 11:28

Motív a všetky okolnosti prípadu sú predmetom ďalšieho vyšetrovania.

Český predseda vlády Petr Fiala.

Ďalší odchod z Fialovej vlády: končí ministerka pre vedu a výskum

25.04.2024 11:07

Ministerka pre vedu a výskum nemala vlastné ministerstvo, ale len úrad s niekoľkými zamestnancami.

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 67
Celková čítanosť: 216683x
Priemerná čítanosť článkov: 3234x

Autor blogu

Kategórie