Založ si blog

Viazanie kravaty a pocit zúfalstva

Viazanie kravaty appViazanie kravaty a pocit zúfalstva. Problém nie jedného muža. Prvýkrát ma tento pocit zúfalstva a bezmocnosti zachytil tak pred 5-6 rokmi, keď som šiel na svoj prvý ples. Všetko som mal tip-top pripravené. Košeľu, topánky, oblek,… jednoducho úplne všetko. Aspoň to som si myslel…

Jediné na čo som (ako naschvál) zabudol, bolo dať si zaviazať kravatu.

Chápete to, stále bol u nás doma niekto, kto vie viazať kravatu, ale práve vtedy nikto… (grin)

Keď chcete vedieť ako som sa naučil viazať kravatu, čítajte článok ďalej. Ak nie, radšej si prečítajte článok o mobilnej aplikácii od speváčky Tiny.

 

Vtedy som si povedal: „Čo teraz? Ako si mám zaviazať kravatu?“

Prvé čo mi napadlo bolo, že zavolám otcovi nech ma naviguje po telefóne. Žiaľ, bol to márny boj. Potom mi napadol Youtube, ale to mi tiež veľmi nepomohlo. (Videá na mňa boli príliš rýchle) (grin)

Skúsil som si teda stiahnuť aplikáciu do mobilu. V tej dobe to bolo super moderné riešenie.

Našiel som aplikáciu HOW TO TIE A TIE a odvtedy je mojím spoločníkom pri viazaní kravaty stále.

Pri každom druhu viazania uzlu na kravate nájdete aj krátky popis, ako a  kam je daný typ vhodný, obtiažnosť viazania daného uzlu na kravate a pod ..

Viazanie kravaty s touto aplikáciu je jednoduchšie, pretože každý krok máte vysvetlený prostredníctvom obrázkov + text. (Samozrejme správne viazanie kravaty tak, aby Vám sedela dĺžka kravaty, je trocha aj pokus omyl :D)

 

Viazanie kravaty

 

Aplikácia obsahuje 11 základných uzlov na zaviazanie kravaty a dokonca aj návod na uviazanie motýlika.

(Atlantic, Diagonal, Four –in –Hand, Half Windsor, Kelvin, Oriental, Persian, Plattsburg, Pratt, Simple Double, St.Andrew,Windsor)

Ako je na tom aplikácia HOW TO TIE A TIE s funkčnosťou, dizajnom, logikou používania ?

Funkčnosti aplikácii nemám čo vytknúť. Aplikácia beží rýchlo a svižne.

Za najdôležitejšie pri tomto type aplikácií považujem to, ako spolu spolupracuje dizajn a logika používania.

Pri tejto aplikácii ide o prvotriednu spoluprácu. Veď len prostredníctvom obrázkov si dokážete uviazať kravatu – aj keď napríklad neviete anglicky aby ste si prečítali návod pod obrázkami.

 

Záver

Táto aplikácia je skvelým pomocníkom pri viazaní kravát. Osobne ho už využívam niekoľko rokov, ako som hore spomenul a nikdy ma nesklamala. Verím, že aj Vám táto aplikácia pomôže.

plus aplikácie

Kvalita spracovania návodov

minus aplikácie

Len android verzia

 

Ale sú aj iné možnosti 🙂

 

Ak sa ti páči tento článok, zdieľaj ho na svojom FB, prípadne ak chceš vedieť najnovšie novinky z SK/CZ aplikácii, pridaj s k nám na FB profile. Samozrejme je to len na Vás, či chcete byť stále v obraze.

 

 

Stiahni aplikáciu                      Viac Aplikácií

Nastáva nová generácia aplikácií? Progresívne webové aplikácie. O čo ide?

30.08.2017

Aplikácie využíva čím ďalej tým viac ľudí. Aplikácie nám vedia byť vo veľa prípadoch veľmi nápomocné. V dobe inteligentných telefónov to bez aplikácií už ani nie je možné. Asi je celkom ťažké si predstaviť niečo, čo by mohlo „nahradiť“ mobilné aplikácie. No nastal ten čas a Google prináša niečo nové. Ale pozor – nie na prvý pohľad. Na trh [...]

Tvoj domáci miláčik môže byť odteraz v bezpečí

07.08.2017

Táto aplikácia zaujme každého milovníka zvierat a hlavne ak ide o ich bezpečnosť. Strata psa – to zrejme zabolí každého a hlavne, ak ho beriete ako člena rodiny. Čo nasleduje potom aby ste ho našli to si vie zrejme každý predstaviť. V takejto situácii ostáva len dúfať, že sa niekto ozve s tým, že jeho miláčika našiel. Vďaka dnešnej modernej dobe (ak ju viete [...]

Zdravé Smoothie recepty teraz v aplikácii zadarmo

25.07.2017

Kto by nepoznal hit posledných rokov – smoothies. Trend, ktorému sa nejde vyhnúť a ktorý doslova obletel celý svet. Postupne sa tieto zdravé nápoje dostávajú aj do srdca Slovákov. Tento a minulý rok zaplavili kníhkupectvá knihy, ktoré ponúkaju ľahké aj náročnejšie recepty a môžete si ich zabezpečiť za cca 10 eur. Bola teda len otázka času, kedy sa na trhu [...]

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 67
Celková čítanosť: 216744x
Priemerná čítanosť článkov: 3235x

Autor blogu

Kategórie